18 de juny 2006

10è Aniversari Amics Automòbils Antics de Rubí

El divendres dia 2, es va fer una sortida amb motiu del 10è Aniversari dels Automòbils Antics de Rubí. Un grup ampli de socis, amics i coneguts vam tenir la satisfacció de celebrar aquest inolvidable dia tant senyalat amb un fantàstic viatge a Palma de Mallorca. Dia 2 a les 8 h de la tarda, es va fer la concentració a l’esplanada de l’Escardívol per anar en direcció al Port de Barcelona, per poguer embarcar a les 11 h de la nit, però es va retrasar per repostar el vaixell fins a la 1 h de la matinada.

Seguidament, es van anant repartint a les diferents cabines per poder descansar. Més que son, alguns de nosaltres ho vam passar “bomba”, passejant pel vaixell en una nit tranquila plena d’estels. Altres, van estar a la discoteca, passant-s’ho bè amb la companyia dels passatgers i turistes.

Pel matí del dissabte dia 3, a les 8 h vam desembarcar tots els vehicles, en direcció d’una aventura desconeguda plena d’emocions. Para obligada es visitar la Catedral de Palma, plena de turistes i gent de totes les races. Una vegada visitada vam agafar el nostre vehicle clàssic en direcció a l’Hotel a Calas de Palma, passejant pels pobles siguent l’admiració dels extrangers i natius al veure pasar la comitiva dels vehicles.

La organització del Club, ens va regalar a tots una bossa amb uns obsequis del club, i uns plànols perque tots tinguessim la ruta per carretera en cas de que algú es despistès (cosa bastant probable per estar en una illa per alguns desconeguda).

A les 2 h de la tarda arribada a l’hotel, on ens van ficar a tots una polsera màgica, que servia tot el que vulguesim. Ens vam acomodar a les habitacions molt confortables, on vam poguer descansar del viatge i de l’aument de calor. Per la nit, vam tenir tertulia nocturna tots nosaltres. La polsera va fer maravelles ja que teníem barra lliure i no ens ho esperàbem. A mida que avançaba la nit va arribar l’hora del merescut descans.

Al dia següent, vam tenir un dia ple d’activitats i visites. Pel matí, desprès d’esmorzar, ens vam dirigir a visitar un mercat i alguns vam fer compres de les típiques ensaimades i records per la familia.

Seguidament ens vam desplaçar a Soller, a un bon esmorzar a l’aire lliure, molt a prop del mar, saborejant un dia soleiat. Al llarg de la tarda vam poder anar a una granja on van tenir unes hores de descans pels seus jardins i museus típics.

Arribant l’hora de tornar, ens vam posar en marxa direcció al port per embarcar, al voltant de les 11 h de la nit, deixant al darrere les il·lusions viscudes en una convivencia familiar entre tots.

Esperant que aquesta vivència es pogui repetir més sovint tenint tots els socis i simpatitzants a un altre aventura inolvidable com aquesta.

Vista per un soci amic.
Xavier.

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.